RSS Feed

Herfst…… Love It!

Herfst…… Love It!

Herfst.

Ik vind het een heerlijke tijd!

De vallende blaadjes, de prachtige kleuren van de bomen en het huis lekker knus maken. Vanaf eind september haal ik de herfst naar binnen en zit ik s’avonds heerlijk met een dekentje op de bank.

Kaarsjes aan, pompoentje hier, paddenstoeltje daar. Voor mij echt het begin van de 3 gezelligste maanden van het jaar. Ik kan ook nooit lang genoeg wachten tot ik in december weer de kerstboom mag zetten.

herfst hortensia 2015-10-13 018 hortensia 2015-10-13 008

Hebben jullie je huis al in herfst stijl omgetoverd?

 

Geef een reactie

