RSS Feed

Welkom

Ik ben Linda, getrouwd met mijn jeugdliefde, moeder van een stoere jongens tweeling en bezitter van een klein rijtjeshuis.

Het afgelopen jaar ben ik begonnen om een eind te maken aan de chaos in ons leven zonder dat ik mijn grote passie ” decoreren” hoef op te geven. Mijn hele leven ben ik al aan het knutselen, meubels verplaatsen en zo goedkoop mogelijk iets leuks proberen te maken. Ons huis is geen plaatje uit een woonblad of helemaal ingericht als een foto van pinterest. Ons huis is ingericht als ons huis, een beetje landelijk, een beetje simpel en een beetje gewoon. Net zo gewoon als dat wij zijn. Gewoon gezellig!

Op mijn blog kun je lezen hoe ons leven eruit ziet, hoe ons huis eruit ziet en hoe onze chaos eruit ziet. Door flink te gaan opruimen, organiseren en budgetteren probeer ik ons leven een stuk simpeler te maken.

Dit ben ik

Het leven is geen chaos, het leven is Simpel, met een snufje liefde.

Volg mij ook op.

logo hart blauw blogloving klein logo hart blauw facebook klein logo hart blauw pinterest klein

groetjes Linda

Geef een reactie

