RSS Feed

Nooit meer iets vergeten.

 

 

Nooit meer iets vergeten…de gouden tip.

Klik op deze link.

»

  1. Wat een briljante oplossing! Want ik zit vaak het met hetzelfde probleem. Op maandagochtend doe ik boodschappen en ga daarna koffie drinken bij één van mijn oude buurvrouwen. Net als jij leg ik bederfelijke waar dan even daar in de koelkast. Maar soms vergeet je het dan inderdaad…

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  2. Haha, goede oplossing. Ik doe vaak een briefje aan de voordeur :-).

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  3. Pingback: Externaliseren oftewel je leven makkelijker maken - Huisvlijt

Geef een reactie

