RSS Feed

Happy halloween

Happy Halloween allemaal!

happy halloween

Vandaag is het Halloween, het griezelfeest van het jaar.

Ik vind Halloween erg leuk, maar ik hou niet van alle horror en griezelige maskers. Een spooktocht of horrorfilm avond is niks voor mij.

Al die griezeligheid is ook niks voor onze 2 jongens. Ze vinden bij wijze van spreken de teletubbies nog eng. Dus wij laten de meeste griezeligheid lekker aan ons voorbij gaan.

De laatste jaren ” vieren ” we Halloween steeds uitgebreider. Niet op de Amerikaanse manier met trick or treat, maar op onze eigen manier. Lekker thuis en zonder te veel ennigheid ( is dat een woord? 😉 ).

Vanavond gaan we met kaarslicht en een kindvriendelijke griezelfilm lekkere “griezelige” hapjes eten. Op het menu staan vingers in een broodje, monsterlijke appels, draculatanden in Jello en spookpannenkoekjes. Ik heb er nu al zin in!

En wat doen jullie vandaag op deze griezelige dag? Vieren jullie het met een spooktocht of sla je een jaartje over?

Griezelige Halloween gewenst!

»

  1. Mijn dochter gaat vanavond verkleed naar dansles en er is daar ook een dansavond. Zelf doen we denk ik niets bijzonders.

    Like

    Beantwoorden
  2. writingmonique

    Heel herkenbaar. Ik ga precies hetzelfde doen, haha!

    Like

    Beantwoorden
  3. Een hele fijne Halloween gewenst. Ik ga zo lekker bloggen, poetsen, naar de winkel ;-).

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

