RSS Feed

Hello November!

Het is alweer November!

Hello November

Wat gaat de tijd toch snel, het lijkt wel of het elk jaar steeds sneller gaat. Nog even en we zijn ( gelukkig) oud.

November is 1 van mijn lievelingsmaanden. Sinterklaas die aankomt, lekker knus aan de chocolademelk, kans op de eerste sneeuw en het vast voorbereiden van de kerstversiering.

November is ook altijd een drukke maand bij ons. We hebben veel verjaardagen en natuurlijk komt sinterklaas ook nog op bezoek op mijn mans werk.

Voor mij is de start van de feestmaanden vandaag echt begonnen en ik heb er zin in!

Hebben jullie ook zo’n zin in november?

Eén reactie »

  1. Ik heb zin in een nieuwe maand, weer een nieuwe start, nieuwe kansen, en heerlijke warme chocolademelk, dekentjes, kruik, en kaarsjes! En natuurlijk de films en series niet te vergeten!

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

