RSS Feed

Week #44 met een snufje liefde.

Mijn 1ste weekverslag! Ik had eerder nog geen hele week aan foto’s en blogs. Maar nu ga ik proberen elke week op maandag een weekverslag te posten van de week ervoor.

logo week 44

Maandag

Een heerlijke dag in het bos met mijn 2 stoere jongens. We hebben een flinke wandeling gemaakt en overal paddenstoelen gevonden. Volop genieten van de herfst.

herfstwandeling

Dinsdag

” Mama, ik kan een wonder!”  Mijn 2 stoere jongens wisten mij vandaag te verbazen met hun truc. Een potlood door een zakje water zonder dat het knapt. Het was een heerlijk moment om met z’n 3en in de keuken als gekken rond te springen en te roepen dat het GELUKT is. In de middag zijn we nog even een stuk door de wijk gaan lopen.

wonder

Woensdag

Op woensdag zat ik samen met een groep schoolmoeders in de speeltuin. We spreken in vakanties met een groep altijd af bij speeltuinen en bossen. Wij kunnen weer even gezellig kletsen en de kinderen weer lekker spelen. Het was fris, maar heel gezellig. Verder nog lekker kastanjes gepoft en opgegeten.

kastanjes poffen

Donderdag.

Donderdag was echt een thuisdag. Ik had heel wat was weg te wassen en door de vakantie doe je toch iets minder aan je huishouden. De jongens hebben de hele dag lekker buiten gespeeld. En ik kon weer lekker de was buiten hangen.

was

Vrijdag

De dag begon al vroeg voor mij. Ik was s’ nachts om 3 uur al wakker geworden en kon niet meer slapen. Ik blijf op die dagen het liefst de hele dag actief anders val ik zo in slaap. S’ middags hadden we samen met een groep andere moeders afgesproken in een binnenspeeltuin in de buurt.

sleep

Zaterdag

Halloween, al begon dat voor ons pas s’ avonds. Laat in de ochtend zijn we naar mijn oma gereden. Ze woont een uurtje rijden bij ons vandaan en we hadden haar al een tijdje niet gezien. Dus hop in de auto en een gezellig bezoekje gebracht. Onderweg nog even genieten van de prachtige kleuren van de natuur.

onderweg naar oma

S’ avonds hebben we toch meegelopen met de halloweentocht. Het was een beetje spannend en vooral erg leuk.

halloween tocht

Zondag

Lazy-Halloweensunday. We waren allemaal moe van de dag ervoor en hebben een lazy sunday gehouden. Ik had de griezellige hapjes die voor zaterdagavond gepland stonden gemaakt en die hebben we heerlijk opgesmikkeld terwijl we naar Harry Potter deel 1 keken. Was lang geleden dat ik hem gezien had en de jongens vonden hun eerste harry potter ervaring erg leuk.

harry potter  halloween hapjes

De nieuwe week is weer begonnen. Ik ben benieuwd wat deze week gaat brengen.

Ik heb een drukke week voor de boeg.  De vakantie is weer voorbij en voor de school van de jongens beginnen we deze week met de sinterklaas werkgroep. Verder natuurlijk logopedie, zwemles, en de andere wekelijkse beslommeringen die ook weer beginnen.

Een fijne week!

»

  1. writingmonique

    Wat een leuke week! Ik ben heel benieuwd nu hoe dat trucje werkt! Hoe kan dat nou?!

    Like

    Beantwoorden
  2. Heerlijk is het hè, als je de was buiten kunt hangen?! Zo kun je het veel sneller wegwerken is mijn ervaring.

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden

Geef een reactie

