RSS Feed

Mooi…..heel mooi

het leven is mooi

Gisterochtend zat ik in de auto met mijn man en zoontje op weg naar het audiologisch centrum. Terwijl we op weg waren kwam de zon op en scheen over de weilanden die glommen van de vorst en door de bomen met hun prachtige laatste herfstbladeren. Het was mooi….heel mooi. Het straalde een rust uit in die chaos van auto’s die op weg waren.

Heel toevallig hoorde ik op de radio het nieuwe nummer van Marco Borsato, Mooi.

Ik vind de muziek van Marco Borsato leuk, maar een cd koop ik er niet van. Ik hoor het graag op de radio want hij maakt mooie nummers die mij altijd wel iets doen. Maar ik ben geen fan en houd van veel verschillende muziek. Maar toen we langs die prachtige weilanden reden en ik langs me keek en mijn man en kind zag zitten viel alles even op hun plaatst. Voor even was het een prachtig moment en realiseerde ik me weer hoe gelukkig ik ben met mijn leven.

Het was de juiste muziek op het juiste moment met de juiste mensen. Het was mooi….heel mooi.

Gisteravond wilde ik weten hoe de videoclip eruit zag want ik had hem nog niet gezien. Ik verwachte een clip met mensen, kinderen en een verhaaltje. Een clip zoals alle clips die een verhaal vertellen over verloren liefdes, gebroken harten of liefde voor een persoon.

Toen ik de officiele clip zag kon ik alleen maar denken, mooi……heel mooi.

Mijn beleving van die ochtend van de prachtige natuur om ons heen en het breekbare van mijn gezin werd weergegeven in die clip en dat nummer.

Het was simpel, maar mooi…..heel mooi.

Geniet van de mooie clip, en geniet van alles om je heen. Het leven is te mooi om het zomaar aan je voorbij te laten gaan.

Of zoals marco zingt:

Hoe mooi kan het leven zijn
Het is maar hoe je kijkt, het is maar wat je droomt
Hoe mooi is jouw werkelijkheid, jij bent net zo rijk
Zo rijk als je je voelt

»

  1. writingmonique

    Ik had dit liedje nog helemaal niet gehoord, De tekst is prachtig!

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  2. Ik ben geen fan Marco Borsato maar de tekst vind ik mooi!

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  3. Ja, erg mooie tekst, de clip is ook prachtig idd.

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  4. Inderdaad niks aan toe te voegen. Heel mooi :-).

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden
  5. Wauw 🙂 Ik had de clip nog niet gezien…. nu wel! Erg mooi inderdaad!! 🙂
    En ik herken je verhaal inderdaad van de natuur die soms zo mooi kan zijn, zeker met het licht wat perfect valt. Genieten! 🙂

    Like

    Beantwoorden
  6. Wauw 🙂 Ik had de clip nog niet gezien…. nu wel! Erg mooi inderdaad!! 🙂
    En ik herken je verhaal inderdaad van de natuur die soms zo mooi kan zijn, zeker met het licht wat perfect valt. Genieten! 🙂

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

