RSS Feed

Nieuwe website!

Ik heb gisteren een geweldig verjaardagscadeau gehad! ( ben volgende maand pas jarig ;))

nieuwe website

Ik heb een nieuwe website! Ik ben er zo blij mee.

Een tijdje terug ben ik begonnen met simpel, met een snufje liefde op deze wordpress account. Maar ik wilde graag een eigen domeinnaam. En die heb ik nu gekregen.

Simpel, met een snufje liefde is nu te vinden op: http://www.simpelsnufjeliefde.com

Op blogloving ben ik te vinden op: https://www.bloglovin.com/blogs/simpel-met-een-snufje-liefde-14561271

Ik zie je graag op mijn nieuwe website!

Eén reactie »

  1. Wat leuk! Een eigen domein is zo mooi :-).

    Liked by 1 persoon

    Beantwoorden

Geef een reactie

